12 Ekim 2014 Pazar

Avon Ultra Colour Bold Lipstick

Herkese merhaba,
Koyu ton ve mat rujları çok sevdiğimden Avon'un katologunu incelediğim sırada gözüm  bu iki renge çok takıldı. Aslında benzer tonda rujlarım olmasına rağmen ve Avon'un rujlarını da sevdiğimden sipariş verdim.





Sol taraftaki Sangria Shock ve diğeri ise Vivid Violet tonu.


Rujların yapısı mat ve aynı zamanda yumuşak. Kalıcılık açısından sanırım çıkarılan en iyi seri. En azından benim kullandığım seriler içinde en iyisi. Minimum 2 saat kalıcılık gözlemledim. 
Kısacası sevdiğim bir ürün oldu. Özellikle bu tonlardan hoşlananların kataloga göz atmasında fayda var :) Ben tanesini 12.90 a almıştım. Şu an aynı fiyatta mı bilmiyorum ama indirim zamanında alınabilecek güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum



Sevgiler
xoxo

2 yorum :

  1. Vivid tonunu tuttum. Kataloga göz atmak şart oldu, bilgilendirme çin teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Vivid violet güzel bir renk. Katalogda en çok dikkatimi çeken renk olmuştu.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?