9 Ekim 2014 Perşembe

Loreal Infallible Fondören

Herkese merhaba,
Son zamanlarda cildimde oluşan yağlanma ve sonrasında meydana gelen sivilcelerden sonra günlük makyajımda bb krem yeterli gelmemeye başlamıştı. Ben de özel zamanlar harici fondöten kullanabilen biri değilim çünkü fondöten beni inanılmaz sıkar, cildimi yorar. Hatta özel günlerde bile, bir an önce eve gidip makyajımı temizlemek isterim çoğu zaman. 
Fakat tabii ki bu yazdıklarımın hepsi Infallible ile tanışana kadardı.


Gratis'in bayram indiriminde Loreal'de de yüzde 50 indirimi görünce meşhur true match fondöteni denemek istedim, çünkü kapatıcılık aradığım için cildimi fondötene alıştıracak ve bir süre fondöten kullanacaktım. Ben true match i incelerken görevli bayan infallible i mutlaka denemem gerektiğini, su bazlı olduğunu ve cildi rahatsız etmediğini söyledi. Elimde her ikisini karşılaştırdığımda Infallible daha hafif geldi ve görevli bayanın söylediklerini de göz ardı etmeyerek infallible i aldım. İyi ki de almışım.


Bir kere cildimde fondöten olduğunu hiç hissetmiyorum. Sanki yine her zamanki gibi bb krem sürmüşüm gibi.. Kapatıcılığını çok sevdim. Yapısını çok beğendim. Yağlı değil, dolayısıyla hafif ve sürdükten sonra sanki köpük fondöten kıvamını alıyor. Kalıcılığı oldukça yeterli bana göre. Beni akşam iş çıkışına kadar idare ediyor.


Buğday ten rengime 140 numara tam oldu. Ben bir de üstünden the balm ın sexy mama pudrasını geçiyorum ve cilt makyajımı o şekilde tamamlamış oluyorum.


Ürünün ambalajı çok pratik. Pompalı olduğu için kullanımı çok kolay. 30 ml. Az bir miktar ürün cildimi kapatmaya yettiği için uzun süre yeteceğini düşünüyorum.

İlk sürdüğünüzde sanki yağlıymış gibi görünse de dağıttıktan sonra köpük fondöten kıvamını aldığını hissediyorum.


Bu fotoğrafta da dağıtılmış halini görüyorsunuz. Parmağımda üstün körü dağıttığım için biraz çizgilenme var ancak rt stippling brush ile dağıttığımda cildimle direk bütünleşiyor ve ben şimdiye kadar çizgi çizgi olduğunu hiç görmedim.


Oldukça severek kullandığım bir ürün. Cildiniz karma ve yağlı ise incelemenizi tavsiye ederim.
Zira ürün yüzde elli indirime tekrar girdiğinde yedekleyeceğim!


Sevgiler
xoxo

9 yorum :

  1. Merhaba :)
    Ben de fondöten kullanamıyorum.Yüzümde ağırlık yaptığı gibi sivilce de yapıyor. Ben de bunun pudrasını kullanmaya başladım sadece. Çalışan bayan fondöteni almam için çok ısrar etti ama cesaret edemedim.Dediği kadar varmış meğer :)
    Bu arada benimde cildim yağlı ve uzun zamandır çene bölgemde çıkan sivilcelerle uğraşıp duruyordum. İlaçlar da fayda etmedi.En sonunda çareyi kükürtlü sabunda buldum. Şu anda sadece bikaç tane iz kaldı. Tavsiye ederim.Belki sende de işe yarar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için teşekkür ederim. Kullandığım belirli bir marka var mı? Yoksa aktardan rastgele mi aldın? Teşekkürler.

      Sil
    2. Eczaneden aldım. Markası Koza.Eğer onu bulamazsan Moos da alabilirsin o da iyi. Umarım iyi gelir sana da. Yüzünü çok kurutursa su bazlı bi nemlendiriciyle destekleyebilirsin.Başlarda benim burnumun üzerini çok kurutmuştu ama bir hafta sonra normale döndü.

      Sil
    3. Ben de bugün aldım eczaneden. Ama ben bir süre sırtım için kullanacağım. Umarım faydasını görürüm. Tavsiyen için tekrar teşekkürler :)

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlım, ne kadara geldi indirimle? Kapatıcılığı nasıl peki orta/yüksek mi? Yoksa az mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canım. 29 liraya almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Kapatıcılığı bana göre yükseğe çok yakın. Ama çok sorunlu ciltlerden nasıl etki eder bilemem. Bizim çok şükür öyle bir sorunumuz olmadığı için bu fondöten benden geçti :)

      Sil
  3. Elimdeki fondötenler bitince yeni ürün denemelerine başlayacağım sanırım ilk deneyeceğim fondöten bu olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru bir cilde sahip değilsen mutlaka göz at bu ürüne :) Ben gerçekten çok sevdim.

      Sil
  4. Bende bu fondötenle ilgili bilgilerimi paylaştım benim blogumuda ziyeret ederseniz çok sevinirim teşekkürler
    http://selinsworldd.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?