22 Ekim 2014 Çarşamba

The Balm Nude Dude Palet

Herkese merhaba,
Bayram indiriminde alınıp, bloglarda ve instagramda bolca gördüğümüz nude dude'un yazısını yazma sırası bana geldi. Ben The Balm ürünlerini uzun uzun yazmayı sevmiyorum çünkü aldığım her ürünü şimdiye kadar beni hiç mahcup etmedi. Bu palete aslında hiç ihtiyacım yoktu. Biraz arsızlık yaptım açıkcası. Bir dönem Nude Tude istemiş ama almaktan vazgeçmiştim. Nude Dude u görünce ve Tude ile kıyaslamalara bakınca bu paletin daha güzel olduğunu düşünüp aldım ve aldığımdan beri de kullanmaya devam ediyorum.



Kullanırken keşke miktarları daha fazla olsaydı diye de içimden geçirmiyor değilim.  Yapı olarak, diğer kullandığım paletlerde olduğu gibi yumuşak ve kolay renk veriyor. Ben sabah işe gitmeden makyajımı yapıyorum ve akşam iş çıkışına kadar rahat rahat beni idare ediyor.



Fearless isimli renk her zaman kullandığım baz renk diyebilirim. En çabuk bitecek olan renk!


Feisty ve Funny ise yine sıkça tercih ettiğim renkler.  Zaten nude ve aynı zamanda koyu tonları tercih eden biri olarak bu palet tam benlik! Yüzde 50 indirimden 30 lira gibi bir fiyata almıştım. Bu tonları sevenlerin koleksiyonunda olmalı diye düşünüyorum :)





Sevgiler
xoxo



2 yorum :

  1. Nude Tude bende var, birçok rengini bitirdim hatta. Çıktığından beri de gözümde Nude Dude var renkleri bana daha çok hitap ediyor.Bu arada bugüne kadar okuduğum yazılar arasında,bana en çok yardımcı olan, renkleri en iyi yansıtan yazı bu oldu.Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olduysam ne mutlu bana :) çok sevindim :) sevgiler xx

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?