26 Ekim 2014 Pazar

The Balm - Sexy Mama Pudra

Herkese merhaba,
Pazar gününün keyifsizliği üzerime çökmüşken bloga yazı hazırlayıp vakit geçireyim ve yine Gratis bayram indirimi zamanı aldığım meşhur sexy mama pudradan kısaca bahsedeyim dedim.
Benim için cilt makyajında pudra olmazsa olmazdır. Hatta üniversite yıllarımda sadece pudra kullanırdım. O dönem Flormar'ın compact pudralarını kullanıyordum ve kaç adet bitirdiğimi de bilmem. İnanılmaz güzel bir kapatıcılığı vardı pudranın fakat her sene yaptıkları fiyat artışları ile beni üründen giderek uzaklaştırdılar ve en sonunda da almaz oldum. 

Sexy mama konusunda ise her zaman alıp almama konusunda kararsız kaldığım bir ürün olmuştu. Tek renk oluşu ve kapatıcı özelliği olmayışı bana cazip gelmiyordu. Loreal fondöten aldığım sırada ise, cildimde hafif duracak ve makyajı tamamlayacak olan bir pudra da almam gerektiğini düşündüm. Görevli bayan sexy mama'nın cilt tonu ile bütünleştiğini ve hafif duruşu ile cildi yormadığını söyleyince aldım.



Loreal infallible fondöten üzerine kullanıyorum her makyajımda. Bana Rimmel in stay matte pudrasını hatırlatıyor. İnce yapılı. Transparan pudra gibi. Kapatıcılığı bana göre yok denecek seviyede ve yapısı ise kuru.


Ben makyaj öncesinde cildimi yıkayıp sonra nemlendiriyorum.O nedenle makyaj sonrası cildimde pütürlü bir durumla karşılaşmadım.


Ben zaten The Balm ürünlerini oldukça seviyorum. Bu pudrayı da, fondöten ya da bb kremlerinin üzerine, makyaj tamamlayıcı, hafif yapılı bir pudra arayanlara tavsiye edebilirim. İndirimde alınabilecek bir ürün fakat indirim harici gidip de almaya değeceğini düşünmüyorum. Rimmel in stay matte pudrası da aynı işlevi görüyor ve gramaj olarak daha büyük ve fiyatı da çok çok daha uygun ama yüzde 50 indirimde de, ürünüm bittiğinde kaçırmam. Çünkü her zaman The Balm benim için öncelikli marka fakat indirim harici yaklaşmıyorum! :P





Sevgiler
xoxo

7 yorum :

  1. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :) Teşekkürler.

      Sil
  3. the balm!!! favori markam bayılıyorum =)

    YanıtlaSil
  4. Kutuları bir harika zaten:)

    YanıtlaSil
  5. Bu pudra için nasıl bir sünger yada fırça kullanıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tüm pudralarımda ya real techniques pudra fırçası ya da kipadan aldığım gold markasının pudra fırçasını kullanıyorum. İkisi de çok iyi. Yalnız gold marka olanı sanırım 10 liraya almıştım. 2 seneden fazladır kullanıyorum tek kıl döktüğünü bilmem. Onu da tavsiye ederim uygun fiyatlı bir şeyler arıyorsanız.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?