29 Kasım 2015 Pazar

Selam!!

Herkese merhaba
Çok uzun zaman oldu yazmayalı. En son yayınladığım post un üzerinden 1 sene geçmiş. Aslında blog hevesimi kaybedeli çok zaman olmuştu. Ne yazıyor ne de okuyordum. Tabii bunda instagram ın da etkisi olduğunu düşünüyorum. İnstagram daha keyifliydi benim için. Fotoğraf çek, paylaş hepsi bu. Blog biraz daha meşakkatliydi haliyle. Blog yazmak çalışmadığım dönemde daha keyifliydi benim için. Kafa dağıtmama yardımcı olan bir araçtı ancak çalışmaya başladıktan sonra vakit ayırdığım alanlar değişti. Hatta öyle ki soyadım, yaşadığım şehir de buna dahil :)
3 sene boyunca severek çalışmakta olduğum işimden eylül ayında istifa etmek durumunda kaldım, düğünümüzden 1 ay önce. Başka bir şehre taşınacaktım, çeyizlerim yerleşecekti, gelinlik provaları vs vs hepsini son 1 aya sığdırdık. Çok şükür sorunsuz bir şekilde evimizi yerleştirdik, düğünümüzü yaptık, yuvamızı kurduk. Şu an tam zamanlı ev hanımı olarak görevde bulunuyorum. Umarım en kısa zamanda ev hanımlığından da istifa etmek durumunda kalırım :P İş arama döneminde çoğunlukla vaktimi evde geçirdiğimden blogla ilgilensem mi diye de düşünmüyor değilim. :)
 
Hadi bakalım. Görüşmek üzere.
 
Sevgiler xx
 
 


10 yorum :

  1. Evet evet çooook şey değişti kıvırcık hanım çok...
    Dönsen iyi edersin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana kustum hih :* :D sen instagramlara yaz bloglara yaz bana yazma. Trip atayim sana buradan :*

      Sil
  2. Ay cok guzel bır gelın omussun hayırlı olsun canımcım tekrardan maşallah nazar değmesın hep mutlu olun :) yaz yaz ozlettın kendını bencede yani :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım allah razı olsun. :* eksik olma.

      Sil
  3. Ömür boyu mutluluklar, umarım en kısa sürede iş bulursun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. İnşallah !! :) sevgiler xx

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ediyorum :)) sevgiler xx

      Sil
  5. ya her English Home indiriminde aklıma sen geliyorsun, acaba niye yazmıyor bu kız? modunda.. hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Malum sebeplerden dolayı bir de üstüne üşengeçlik eklenince sonuç bir yıl blogdan ayrı kalmak oldu. Ama özlemişim yazmayı. İnşallah yeni postlar hazırlamaya başlayacağım yakında.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?