4 Şubat 2016 Perşembe

Evimi Neşelendiren Bulut Yastıklar

Herkese merhaba,
Demiştim ya instagram çıktı, blog işi askıya alındı diye. İnstagram gerçekten, özellikle de şu sıralar tek eğlencem oldu. Ben yine bir gün instagramda fotoğraftan fotoğrafa gezinirden resimlerdeki aşırı tatlı yastıklara denk geldim. Instagram'dan kolay kolay alışveriş yapan biri değilimdir ancak bu yastıklara öyle bayıldım ki ilk işim yastıkları yapan maharetli hanımefendiyle iletişime geçip detayları öğrenmek oldu. Boyutları, kumaşı, fiyatı, ödemesi vs... 
İlk olarak uykucu olanı sipariş verdim ancak aklım diğerinde de kalmıştı. Beğenirsem yeniden sipariş veririm diyerek ilk siparişimin gelmesini bekledim ve siparişim elime ulaştıktan hemen sonra Canan Hanımla iletişime geçip ikincisini sipariş verdim. Yastıklar öyle güzel ki.... Resmen evde oradan oraya taşıyorum ve koyduğum her yere ayrı bir tatlılık, güzellik katıyorlar. İnstagramda çok çeşitli bulut yastık modeli gördüm ancak Canan Hanım bu konuda bir numara belli ki. 3. sünü de sipariş verdim bile. O da eşimin küçük yeğenine hediye olacak inşallah :)

Fotoğraflar kendi instagram sayfamdan alıntıdır. İncelemek isteyenler için ise Canan Hanımın instagram sayfası; @nurum_yastık 








Sevgiler xx

6 yorum :

  1. Eviniz çok güzel.Yastıklar da öyle.Evinizden daha çok fotoğraf istiyorum :) bana da beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ferforje raftan ben de aldım banyoda havululuk yaptım :) kitaplık da iyi fikirmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gerçekten aslında çok amaçlı bir ürün. Ben de şimdilik kitaplık olarak kullanıyorum malum kiracı olunca fazla eşya almaktan insan kaçınıyor. alternatifleri değerlendirmeye başlıyor :)

      Sil
  3. Sonunda bana da aldıracaksın bu minnaklardan :) Güle güle kullan bebek..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?