25 Mart 2016 Cuma

Hint Film Önerisi - Bajrangi Bhaijaan

Herkese merhaba,
Son zamanlarda öyle kötü haberler okuyup, dinliyoruz ki artık gerçekten haber takip etmeye daha fazla takatim kalmadı. Korku, endişe, üzüntü, umutsuzluk, sevgisizlik artık öyle büyük bir hal aldı ki, Allah memleketimizi bu çıkmazın, karanlığın içinden umarım tez zamanda kurtarır.

Özellikle çocuklara yapılan o iğrenç istismarlar gündemdeyken ?? bunun tam aksine "SEVGİ" yi mükemmel bir şekilde konu alan ve işleyen bir film izlemek bana bir nebze de olsa iyi geldi ve ben de bu filmi sizlerle paylaşmak istedim. 

Hint filmlerini, duyguları daha iyi ifade etmesi dolayısıyla beğeniyorum ancak hint filmi konusunda çok seçiciyim. Hem filmlerin uzun olması hem de bize yabancı bir kültürü içermesi nedeniyle kolay kolay seçim yapıp filmin başına oturamıyorum.


Bajrangi Bhaijaan isimli bu film Salman Khan'ın izlediğim ilk filmi. Oldukça başarılı. Yeri geldi güldüm, yeri geldi çok ağladım. Konusuna gelince; Pakistanlı 6 yaşındaki küçük kızımız konuşamıyordur. Köylüler, Hindistanda'ki bir tapınaktan bahsederler ve kızın bu tapınağı ziyaret sonrası konuşabileceğine inanmaktadırlar. Anne ile kızının Hindistan dönüşü tren yolculuğu sırasında küçük kız Hindistan sınırları içinde kalır. Onu bulan Pawan ise kızı yeniden ailesine kavuşturmak için türlü zorluklardan oluşan bir yolculuğa çıkar. 


Filmi izlerken küçük kız ve Pawan'ın arasındaki o sevgi, adamın kıza duyduğu o merhamet öyle güzel yansıtılmış ki.. Keşke dünyamızda böyle insanların sayısı artsa. 



Filmi sizlere kesinlikle tavsiye ediyorum. İzlemeye değer!! 

Sevginin, insanlığın, barışın ve mutluluğun dünyamızı kuşatması dileğiyle.

Seviyle kalın xx

4 yorum :

  1. Birkaç ay önce izledim bu filmi.. hele o sonunda farkettim ki hıçkıra hıçkıra aglıyordum ben :(( gelmiş geçmiş en iyi hint filmlerinden bana gore.. cidden o sevgiyi, merhameti, hiç tanımadıgın bir çocuk için verdiğin mücadeleyi, zorluklara katlanmayı inanılmaz güzel bir şekilde anlatmış ve yansıtmışlar.. Gerçekten çok başarılıydı... İzlemeyenlere ben de öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) benim sanırım tekrar tekrar izleyecegim bir film olacak.yorumunuz için teşekürler

      Sil
  2. Önerin için teşekkürler,filmi not aldım,mutlaka izlenecek:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Umarım en az ben kadar filmi begenirsiniz

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?