10 Mart 2016 Perşembe

Yves Rocher - Kadınlar Günü Alışverişim

Herkese merhaba,
Uşak'a Yves Rocher açıldığını görünce çok mutlu oldum ve hazır saç dökülmesinden de şu sıralar muzdaripken ve her yerde de kadınlar günü indirimi varken tercihimi bitkisel içerikli olması sebebiyle de yves rocher den yaptım. Zaten geçen senelerde yves rocher in kepek şampuanını kullanıp çok memnun kalmıştım. Kaç şişe bitirdim bilmiyorum bile. Umarım saç dökülmesi için olan şampuanından ve serumundan da memnun kalırım. 




Serum 1 aylık kürü kapsıyor.  4 adet serumdan oluşuyor ve her bir serumu 2şer gün aralıklarla kullanarak 1 haftada  bitiriyoruz. Toplamda 4 şişe serum 1 ayda bitmiş oluyor. Senede 2 ya da 3 kez kullanılması öneriliyormuş. Sürekli kullanılabilecek bir ürün değil. Kullanıcı yorumlarından okuduğum kadarı ile de şampuanı da arada değiştirmek gerekiyormuş. Saç derisinde kuruluğa sebep oluyormuş. Bakalım bendeki etkileri nasıl olacak.


Şampuan alışverişimi yaptığım sırada son zamanlarda belirginleşen gözaltı torbalarım için iyi bir kapatıcı sordum ancak görevli bayan kapatıcıdan ziyade gözaltı ve çevresi için krem kullanmam gerektiğini söyledi. Ayrıca serum vegetale gece ve gündüz kremini önerdi.  Tavsiye ettiği ürünleri internetten araştırıp indirimin son günü gece kremini ve gözaltı kremini aldım. İki gündür kullanıyorum. Henüz gözaltımda değişiklik yok. Gerçi bir haftada etkisini göstermeye başlıyormuş. Ee 30lu yaşlara 3 kaldı. İlk gece ve göz kremim de kendimce hayırlı olsun :P


Bu ürünleri kullananlar varsa yorumları alabilir miyim?

8 yorum :

  1. ah biz kadınlar ındırım olunca dayanamıyoruz :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? İndirim zamanı alacak bir şeyler mutlaka vardır :)

      Sil
  2. Güle güle kullan, saç dökülmesi serumunun yorumlarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. 1 ay sonra yorumlarimi paylaşmış olurum kısmetse :)

      Sil
  3. Gene bır gıttın kayboldun hoşgeldın tekrar:) güle güle kullan canım aldıklarınıda :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım :) aslında buralardayım da instagramda daha çok vakit geçiriyorum. :*

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?