22 Nisan 2016 Cuma

Coppertone 50+ Güneş Kremi

Herkese merhaba,
Havalar ısınmışken ( en azından Ege'de ) ve güneş yüzünü göstermişken 1 yıldır kullanmakta olduğum güneş kreminden bahsetmek istedim bugün sizlere. Geçen sene cildimde kılcal damar çatlamalarının başladığına güzellik uzmanı bir tanıdığım dikkat çekti. Çatlamaların ilerlememesi için bana aşırı sıcak ve soğuktan, ani sıcak soğuk geçişlerinden cildimi korumam gerektiğini ve yaz kış güneş kremi kullanmam gerektiğini söyledi. Her ne kadar kışın kremi kullanmayı aksatmış olsamda şu sıralar düzenli olarak kullanmaya yeniden başladım.  Kendisinin tavsiyesi üzerine eczaneden Coppertone'un çocuklar için olan 50 faktörlük kremini satın aldım.




Eczaneden 64 liraya aldım hatta ilk kez bir güneş kremine bu kadar para ödedim ama değdi. Yazın denize girerken genelde nivea ya da garnierin 50 faktörlük kremlerini kullanıyorum vücut için ancak yüzüm ve boynum için coppertone kullanıyorum.


Ürün 200 ml oldukça bereketli. Paba içermediği yazıyor. Bu içerik ile ilgili pek bilgim yok açıkcası. Ancak nette kısaca baktığım kadarı ile paba içermeyen güneş kremi kullanmak gerektiğini okudum. 


Yapısı ne çok koyu ne çok akışkan. Ben makyaj öncesi bile tüm cildime sürüyorum. Üstelik güzel de nem veriyor. Asla yapış yapış bir his ve ağırlık bırakmıyor. Ciltte sivilcelenme ya da yağ bezesi oluşmasına sebep olmadı. Bu açıdan da oldukça beğendim. Ayrıca hafif ve hoş bir kokusu var. Genelde güneş kremi kokularına zaten aşığım. Temmuz doğumlu olduğumdan mı yoksa deniz kenarı bir yerde yetişmiş olmamdan mı kaynaklı bilmiyorum ama yaz mevsimini çok seviyorum ve güneş kremi kokuları da bana yaz mevsimindeki kalabalık meydanları, cıvıltıyı, neşeyi ve eğlenceyi hatırlatıyor.


Krem bitince mutlaka yenisini alacağım. Ancak sizlerin de tavsiye ettiği ürünler varsa araştırmak isterim.


Sevgiler xx

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?