25 Nisan 2016 Pazartesi

Hint Film Önerisi - PK

Herkese merhaba,
Ben son bir kaç yıldır özellikle Hint filmlerini izlemekten çok keyif alıyorum. Bugün de çok severek ve defalarca izlediğim bir filmden bahsetmek istiyorum. Öyle ki eşimi de alıştırdım. Bizim evde sık sık hint fimlerinin şarkıları dinlenir oldu.

PK filmi bana göre Amir Khan'ın şimdiye kadar izlediğim filmlerinin en iyilerinden bir tanesi. Hem oyunculuk, hem içeriği, hem filmde işlenen komedi öğeleri ele alındığında, film aldığı yüksek imdb puanını fazlasıyla hak ediyor bence.

Konusuna gelince, PK'miz yani Amir Khan farklı bir gezegende yaşıyor ve dünyaya incelemelerde bulunmak için geliyor ancak uzay gemisini çağırmasına yardımcı olacak madalyonunu çaldırıyor. Hikayesi de bundan sonra başlıyor.  Gezegenine dönebilmesi için madalyonunu bulmak zorunda fakat herkes ona "ancak Tanrı bilir." dedikçe kendisi de Tanrıyı aramaya başlıyor. 


Film içeriğinde çok fazla komedi öğesi barındırıyor. Biz hala eşimle filmi her izlediğimizde çok gülüyoruz. Yeri geliyor duygulanıyoruz da. Sanırım filmi şimdiye kadar 7 sefer izledik ve daha da izleriz. 

Filmin ana fikri çok anlamlı. Bir çoğumuzun bildiği gibi Hindistan çok fazla din çeşitliliğine sahip bir ülke ve buna bağlı olarak da insanların manevi duyguları ile oynayan, işi ticarete döken çok fazla tarikat var. Film de ise buna vurgu yapılıyor ve kısacası bizi yaratana inanmamız gerektiği mesajını veriyor.


 Filmde din konusu eğlenceli bir şekilde çok güzel ele alınmış.

İzlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. Ancak izleyebiliyorsanız alt yazılı olarak izleyin!

Ve bu şarkıda evimizde sıkça çaldığımız, bizi her seferinde güldüren, eğlendiren bir şarkı. Şarkıya eşlik etmeye ve yetişmeye çalışırken de oldukça eğleniyoruz :) Eşim, dans eden arka plandaki kişilere özellikle çok gülüyor :) 

                                          https://www.youtube.com/watch?v=nd4wsdUMorY

1 yorum :

  1. Amir Khan filmlerini fragmanı izlemeden gözüm kapalı izleyebilirim :) bunu da çok sevmiştim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?