15 Nisan 2016 Cuma

Pink & More Alışverişim

 Yeniden merhaba,
Bir kaç gün önce Pink & More 'un bu harika serisinin bir fotoğrafını görüp çok beğendim. Hemen sitelerine girip ürünleri inceledim. Sonuç olarak fotoğrafta görmüş olduğunuz iki adet pasta tabağı ve kahve kupasını aldım. Kupayı özellikle çok sevdim.


Bu markadan ilk kez alışveriş yaptığım için açıkcası biraz tedirgindim çünkü malum kırılabilecek ürünler söz konusu olduğunda yaşanan kargo talihsizliklerini çoğu kez okuyoruz. Ancak ürünler sağlam ve özenli şekilde paketlenip gönderilmiş. Kendilerine teşekkür maili attığımda tabaklardan birinde bulunan küçük defodan da bahsettim. Boyası kalmış ancak çok da önemli değil. Ona rağmen bu tarz ürünleri karşı ödemeli gönderebileceğimi ve karşılığında yeni ürünü kargolayacaklarını söylediler. Destek hattı da gördüğüm kadarı ile aktif olarak çalışıyor. Yazdığım maillere aynı gün içinde cevap aldım. Kısacası ben yaptığım alışverişten oldukça memnun kaldım. 
Pink & More sayfasını ziyaret etmek için;

Sevgiler xx

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?