9 Nisan 2016 Cumartesi

Yves Rocher Saç Dökülmesi Karşıtı Serum

Herkese merhaba,


Saç dökülmesi problemi yaşayınca 1 ay önce kadınlar günü indirimini de fırsat bilip Yves Rocher den dökülme karşıtı şampuanı ve serumunu aldım. Serumun 1 aylık bir kullanımı var. Dolayısıyla yorumlama zamanım geldi. Ancak bir çoğumuzun bildiği gibi saç dökülmesinin düzensiz beslenme, stres ve genetik faktörler gibi çeşitli sebepleri olabiliyor. Bu nedenle ürünü yorumlarken genetik ve düzensiz beslenme faktörünü göz önünde bulundurarak yorum yapacağım. 
Önce ürünün kullanım şekline gelirsek;
4 adet serumdan oluşuyor. içerisinde bir adet pompa var kolay şekilde uygulamanızı sağlıyor tıkanmadığı zamanlarda. Zira bir kaç kez tıkanıp beni deli etti. Serumların üzerinde 4  aşama var. Her iki günde bir temiz saçınıza ( kuru veya nemli ) bir aşama kullanacak şekilde uygulayıp masaj yaparak yediriyorsunuz. Durulamıyorsunuz. İki gün sonra tercihen dökülme şampuanı ile yıkayıp yeniden serum uyguluyorsunuz. 1 serumu 1 haftada bitiriyorsunuz. Toplamda 4 serum 1 aylık bir sürede biterek bakımı tamamlıyorsunuz. Bu ürünün gerekiyorsa senede 2 defa kullanılması öneriliyor. Daha fazla kullanımı önerilmiyor anladığım kadarı ile. Ürünün ilk etapta ağır bir kokusu var. Ben hoşlanmadım ama daha sonra koku uçuyor. Merak etmeyin saçınızda o ağır koku ile dolaşmak zorunda kalmıyorsunuz.


Yorumlarıma gelince;
Bende dökülmeyi istediğim düzeyde önlemedi. Bu ürünle ilgili çok olumlu yorumlar okuyunca beklentim de o derece arttı ancak her ne kadar azalma gözlemlemiş olsam da, dökülmeyi istediğim düzeyde maalesef önlemedi ancak dediğim gibi düzensiz beslenme ve genetik faktörler de dökülmeye etkili dolayısıyla üründen yüksek bir beklenti içine girdiğim için ürüne kusur bulmam yanlış olur.  Şampuanı ise bitene kadar kullanmaya devam edeceğim ancak şampuan bende az da olsa kuruluk ve kaşıntı yaptı. Şampuanı bitirdikten sonra bir de yves rocher nin boya korumaya yönelik şampuanını kullanmayı düşünüyorum. Malum saçta beyazlar giderek artıyor ve boyatma vakti yine geldi :P


Benden şimdilik bu kadar. 

Sonuç olarak şans verilebilecek bir ürün. Herkeste her ürünün sonucu elbet farklı olacaktır. Deneyip görmek lazım. Ancak indirim zamanlarını takip edin derim.

Sevgiler xx

1 yorum :

  1. 1 senedir şampuanını kullanıyorum ben. Çok memnunum. %100 verim alamamanıza üzüldüm :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?