17 Nisan 2016 Pazar

Yves Rocher Serum Vegetal Gece Kremi Yorumum

Herkese merhaba,
Evet yine kadınlar günü indiriminden nasiplendiğim bir yves rocher ürününden bahsetmek istiyorum. Ben genel olarak yves rocher ürünlerini çok beğeniyorum. Bitkisel içerikli olması da yves rocher ye duyduğum sempatiyi arttırıyor. Malum yaş 27 ye yaklaştı ve 30 a ne kaldı diyerek orta yaş sendromuna şimdiden girmeye başladım. Gece ve gündüz kremi kullanan biri değildim ben. Hatta cilt nemlendirmesine ve güneş korumasına da pek özen göstermezdim ancak zaman içinde cildimde oluşmaya başlayan kılcal damar çatlamalarına bir tanıdığımın ablası ( cilt bakım uzmanı ) dikkat çekince ilk önce yüzümü, boynumu ve ellerimi güneş kremi ile koruma altına almaya başladım her dışarıya çıktığımda, yaz kış demeden sonrasında da yves rocher çalışanının tavsiyesini dinleyip göz kremi ve gece kremi alıp kullanmaya başladım. Elixir 7.9 göz kremi yorumumu okumak için Tık Tık 


Bu serinin 3 farklı ürünü var. Ben 25 yaş üstü ve 45 yaş grubunu kapsayan kırışık karşıtı ve ışıltı veren serisinin gece kremini aldım. Yves Rocher nin sitesindeki ürün açıklamasına göre;

Hücre yenilenmesini hızlandırır, ışıltınızı canlandırır.
Gece boyunca cilt dokusunu yeniden yapılandırır. Cilt yüzeyindeki kırışıkları ve derin çizgileri azaltarak, cilde ışıltısını kazandırır.


Ürünün çok hafif bir yapısı var ve de çok hafif hoş bir kokusu. Nemlendirmesi çok hoşuma gitti. Gece cildimi temizleme jelim ile temizleyip ardından serum vegetal gece kremimi dairesel hareketlerle yüzüme ve boyun bölgeme uyguluyorum. ilk başta cildinizde bir yoğunluk hissediyorsunuz, sanki yapış yapış bir his oluşmuş ve cildinizde kalacakmış gibi ancak çok kısa süre sonra krem cildinizde emildiğinde cildiniz yumuşacık oluyor. Sabah kalktığınızda ise o hissin hala cildinizde olduğunu hissediyorsunuz.


Bu serinin gündüz kremini de almayı düşünüyorum ancak bunun için indirimleri bekliyorum. 
Ancak kremlerden de ziyada sağlıklı bir cilt için bol su tüketmek çok önemli. Ben uğraşıyorum ancak maalesef yeterli su tüketemiyorum şimdilik.

Ben kısacası içerik ve nem yoğunluğu açısından Yves Rocher yi tavsiye ediyorum. Yalnız indirim zamanlarını takip edin :) daha ucuza almak varken.. değil mi? :)

Mutlu pazarlar,

Sevgiler xx

2 yorum :

  1. 39 yaşındayım ve artık benimde cildime bakma zamanım geldi de geçiyor :)Artık cildimle iğilenmeye başlasam iyi olacak
    güzel ve benim için faydalı bir yazı olmuş
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Cildimizi ihmal etmiyoruz :) düzenli güneş kremi kullanmayı da unutmayın. Ben coopertone 50 faktörlü bebekler için olan kremini kullanıyorum. Tavsiye ederim.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?