22 Mayıs 2016 Pazar

Yves Rocher Hydra Végéral Yüz Yıkama Jeli

Herkese merhaba,
En son yapmış olduğum Yves Rocher alışverişimde hediye olarak verilen yüz yıkama jelinden bahsedeceğim sizlere.
Hydra Vegetal in okuduğum kadarı ile özelliği cildi kurutmuyor ve nem dengesi sağlıyor. Ben bu ürün hakkında çok fazla bir şey anlatmayacağım. Çünkü bana göre sıradan bir ürün.
İlk kullanmaya başladığımda cildime krem sürüyormuşum hissi verdi çünkü ürün alışılagelmiş temizleyiciler gibi köpüren bir yapıya sahip değil. Dolayısıyla alışana kadar cildimi yeterince temizliyormuş hissine kapılmadım. Ancak ürüne alıştığımda ise cildimde bir ferahlama hissi oluşmaya başladı. Benim cildim karma. Bu ürünün cildimi yağlandırabileceğinden korkmuştum fakat yağlanma yapmadı, cildimi diğer kullandığım ürünler gibi kurutmadı da. Fakat ben her temizleme sonrasında gündüz ya da gece kremimi sürmeye özen gösterdim.



İçerik okuyanlar ve anlayanlar için; 
Tam emin olamamakla birlikte sanırım içeriği çokta kötü olmasa gerek. 


Ürün 125 ml. Çok akışkan bir yapısı var. Bereketli bir ürün değil. Çabuk tükene cinsten.


Kısacası ben bu üründen hiç bir şey anlamadım. Bana çok sıradan geldi. Satın alacağım bir ürün değil. Ancak cildi çok kuru olanlar için belki bir alternatif olabilir.



Sevgiler xx

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?